31.7.13

කුප්පයා


ජොබකුත් නැති එකේ එකේ මේ දවස් වල උදෙන්ම නැගිටලා වැඩක් නෑ . උදෙන්ම නැගිට්ටොත් මම යාළුවොත් එක්ක අයිලේ යාවි කියලා බය හිතිලාද මන්දා අම්මා වුණත් මම දවස පුරාම නිදාගන්නවාටයි කැමති . ඉතින් කාගේවත් හිරිහැරයක් නැතුව මද්දහනේ ඉර එළිය ඇඳට වැටෙනකම් මම නිදියෑවා

පහුගිය සතියේ මැද දවසක නම් මම උදෙන්ම ඇහැරුණේ ගෙවල් දෙකකට එහෑ කළු මාමා මොර දීලා කාටදෝ බනින හඬක් ඇහිලයි . අමාරුවෙන් නැගිටගත්ත මම මූණ කට පොඩ්ඩක් හෝදගෙන ඒ පැත්තට ගියේ කේස් එක මොකක්ද කියලා හොයා නොබැලුවොතින් මට රෑ නින්දක් නැති වෙයි කියලා හිතේ උපන්න බයට .

"
ඕකගේ අම්මට #$@, අහගෙන ඉන්නවා නම් කියන්නේ තෝව මරනවා යකෝ මං"  

කලු මාමා සරම හීනි පටියක් තරමටම නවලා ඇඳගෙන ඉදලක් අතේ අරන් කාටදෝ හතර අතේ ඉස්ම යන්ඩ බනිනවා .සරම අස්සෙන් එබෙන්න උත්සහ කරන කළු මාමගේ අහවල් එක කළු මාමගේ කන් කළු වචන වලට සමගාමීව ඒ මේ අත පැද්දෙමින් කළු මාමගේ කතාවට අත්පොළසන් දෙනවා . මදෑ මම උදේ පාන්දරම දැක්ක දේ !

"
කලු මාමේ මොකෝ මේ ? "

"
නෑ මා පුතා මේ අමණයෙකුගේ වැඩක්. දැනගන්න මා පුතා. මා පුතා මං ඕකව තියන්නෑ මා පුතා"

"
මොකදෑ මේ ලෝකයා හිනස්සන වැඩ කරන්නේ ?. ඔයි සරම පහතට දාගන්න කෝ මුලින්ම. අර ගෙදර ඉන්න පොඩි එවුන්ටයි ලැජ්ජ කළු මාමේ . " 

මම කීව දේ ඇහුණ නෑහුණ ගානට උන්නු කළු මාමා නෙවෙයී සරම පහතට දැම්මේ . සරම පහත දානවා වෙනුවට තව ටිකක් සරම උඩට අරගෙන උන්දැ මට තමන්ට වෙච්ච සිද්ධිය කියන්න තැතනුවා ..

"
උඹට කියන්ඩ මා පුතා .! මේ ගමේ කොල්ලොන්ට විලි ලැජ්ජාව කියනදේ ගෑවිලාවත් නෑ"

"
හ්ම්ම්. හ්ම්ම්" කළු මාමගේ කතාවට මම හූමිටි තීවේ අහක බලාගෙන

"
බලහං පුතා. අපෙ කෙල්ල ඊයෙ රෑ ටැංකිය ගාව නානකොට ආං අර කොස් ගහ මුදුනේ ඉඳන් කොල්ලෙක් හොරෙන් ඒකි නාන දැහෑ බලාන ඉඳලා . "

 ඒ පෙන්නවුව මහ කොස් ගහ තිබුණේ කළු මාමලාගේ අල්ලපු වත්තේ. හොඳටම මෝල් අමාරු කාරයෙක් මිසක්ක සාමාන්‍ය එකෙක් නම් කළු මාමාගේ දුව වගේ කෙනෙක් නානවා බලන්න ඒ වගේ ගහකට නගින්නේ නෑ .

"
ඉතින් කළු මාමේ ඌ යන්න කලියෙන් අල්ලගෙන දෙන්න තිවුණානේ හතර අතේ . ?"

"
කොහෙද මේ කෙල්ල ඊයෙ රෑ ඕක කීවෙ නෑනේ උදේ නැගිට්ට ගමන් තමා මට කීවේ . කෙල්ල මේ දවස් වල ඒකිගේ බහිරව උපාධියේ අන්තිම විභාගෙට පාඩම් කරනවා ඉතින් ඒකිට අපි එක්ක කතා කරන්නවත් වෙලාවක් නෑ නොවැ . හැබැයි මා පුතා මං නොහිටි එක ඒකගේ වාසනාව මං උන්නා නම් මං අරිනවා ඕකගේ පු#@ .

"
කළු මාමෙ දැං වත් ඔයි සරම පහතට දාගන්ඩකෝ .." මම කොච්චර කීවත් කළු මාමා නෙවේ සරම පාත දාගන්නේ

"
සඳරු පුතේ ඔයි මිනිහා ඔහොම තමා උදේට ඉස්කෝලේ ටීචරලා වැඩට යන වෙලාවට ඔය අහවල් කුට්ටම පෙන්න පෙන්න නටන පුරුද්ද ඔයි මිනිහට ඒ කාලේ ඉඳන්ම තියනවා ."

කොහෙන්දෝ ඉඳන් ආපු කළු මාමගේ නෝනා වෙච්ච කළු නැන්දා එහෙම කීවා විතරයි කළු මාමා සරම සුරුස් ගාල පාතට දාගත්තා . ඒත් මම දන්නවා කළු මාමා සරම පහළට දැම්මේ හිතකින් නෙවෙයි කියලා. කාට හරි බනින වෙලාවට අංග ප්‍රදර්ශනය කරමින් බනින එකයි කළු මාමාගේ පුරුද්ද

කළු මාමා වගේ අංග ප්‍රදර්ශනය කරන්න කැමති උදවිය නම් අපේ ගමේ ඕනෑ තරම් . සෝමේ මාමට අමුඩෙ ගහං නාන්න ඕනෑ වෙන්නේ නාන තොටේ ගෑනු පිරිලා ඉන්න වෙලාවට විතරයි ,ලොරි ඩ්‍රයිවර් තිලකේ අයියට ගෑනු කෙනෙක් පේන මානෙක හිටියෝතින් මුත්‍රා බර වීම සාමාන්‍ය දෙයක් . ඔය වගේ අංග ප්‍රදර්ශනයට කැමති උදවියගේ නම් ලැයිස්තුව මාගලක් විතර දිගට ලීව හැකි

 එදා හවස් වරුවේ මම ඕමි ගහන්න සිසිර අයියාගේ ටේලර් ෂොප් එකට ගියේ මගේ හොඳම මිතුරෙක් වෙච්ච රිපිටා එක්ක . අපි දෙන්නා එහේ යනකොට ඇල මායිමේ කට්ටිය වට වෙලා කලබලෙන් එහෙ මෙහෙ දුවමින් උන්නා. කචල් එකක සලකුණු අපිට ඉවෙන් වගේ දැනුණු නිසාම අපි දෙන්නත් බයික් එක පොඩිත්තක් එහාට වෙන්න නතර කරලා හොට දාලා බැලුවේ පුරුද්දට වගෙයි .

"
මොකෝ බං වෙලා තියෙන්නේ ?" අපි පොඩි කොල්ලෙකුගෙන් එහෙම ඇහුවා .

"
තිලකසිරි මහත්තයාගේ නෝනා නානකොට කවුද දිය රෙද්ද කඩලා " පොඩි එකා හති දම දමා කියන්න වුණා

"
හුටා. .! කෝ කෝ කෝ දැං උන්දැ ?"

"
රෙද්ද කඩපු එකාද ?" පොඩි එකා අඳබාල ප්‍රශ්නයක් ඇහැවුවා .

"
නෑ බොල හරකෝ තිලකෙ මහත්තයාගේ නෝනා"

"
ඒ ඇන්ටි ගෙදර දීවා .අයියලා තව ජුංඩක් කලින් ආවා නම් බලන්ඩ තිබ්බා ."

"
තෝ හිතුවෙ මේ අපිත්. . . ? දුවපිය ගෙදර වනචරයා" මම පොඩි එකාට ගහන්න වගේ අත උස්සනකොට ඌ මට විරිත්තලා පැනලා දීවා .

 එතකොටම ඇලේ හබරල ගාල අස්සෙ හැංඟිලා හිටි කලු එකෙක් දඩි බිඩි ගාලා නිදි කුම්බා කටු ගාලක් උඩින් පැනලා කැලේ පැත්තට දුවන්න වුණා . ගමේ ඉස්සර චණ්ඩි වෙච්ච නීල් අයියලා . උපාලි මාමලා ගෑනුන්ට ළමයි හම්බුවෙන තරම් දරුණු කුණුහරප කියමින් උගේ පස්සෙ පන්නන්න වුණා . ඒත් අපි බලාන ඉන්දෙද්දිම කැලේට පැනගත්ත ඌ අතුරුදහන් වුණා . මොහොතකින් උගේ පස්සේ පන්නපු ගමේ ඉස්සර චණ්ඩි ටික මූණවල් බෙරි කරගෙන කකුල් වල ඇනුණු නිඳිකුම්බා කටු ගලවමින් ආයෙමත් අපි ඉන්න දිහාට එන බව දැක්ක අපි හනි හනිකට යන්න ගියා .

 ඊට පස්සේ ගෙවුණු සතිය පුරාවටම ගමේ හැම තැනකින්ම ඒ ගෑනුන්ට කරදර කරන කොල්ලා ගැන අහන්න ලැබුණා . සමහරු කීවේ ඌට පිස්සු කියලයි . ගමේ වයසක සමහරු කීවේ ඒ කළු කුමාර දිෂ්ටිය කියලයි . උගේ වගතුග, නම් ගම් නොදන්න නිසාම ගමේ කවුරුත් ඌව හැඳින්නුවේ "කුප්පයා" කියලයි . දවසක් මමත් මගේ යාළුවෝ කීප දෙනෙකුත් අප්පු මාමාගේ පරණ තේ කඩේ ඉඳන් තේ බොමින් දුම් උරමින් උන්නා . ඔය අතරේ කඩේට ආපු සාගර අයියා අලුත් කතාවක් කීවා .

"
අන්න කුප්පයා මාටින් මුදලාලිගේ ගෙදෙට්ට පැනලා මුදලාලිට ගහලා මුදාලි හාමිනේව ඉඹලා උන්දැගෙ යට ඇඳුම් වගයක් අරගෙන දුවලා ."

"
නෑ .. !" අපි කට්ටියම එක පාර නෑ කියද්දී ආපු හඬ නිකම් නවීන සෙටප් එකක ඉස්ටීරියෝ හඬ වගෙයි .

"
මේ වැඩේ නම් හරියන්නෑ. ගම පුරාම දැන් කුප්පයා බැල්ම දානවා කෙල්ලෙකුට ඇලේ නාණ්ඩවත් බැරි තත්වයක් තමා දැන් උදාවෙලා තියෙන්නේ මෙවුවා කාගෙ කාගෙත් වැරදි . ජාතික ආරක්‍ෂාවේ දුර්වලතා තමා මෙවුවා .  

ඕනැම දේකට ආණ්ඩුවට බනින්න බලාගෙන ඉන්න ගාමිණී මාමා එහෙම කියද්දී කොල්ලෝ ඇහෙන නෑහෙන ගානට "ජයවේවා !!" කීවා

"
කාගෙවත් පිට වැරදි පටවලා හරියන්නෑ ගාමිණි අපි ඕකව අල්ල ගන්න ඕනෑ ඒක ගමේ අපේ වගකීමක් . එහෙම කීවේ අප්පු මාමා"

"
කොහෙද මුදලාලි මේ ගමේ කොල්ලෝ කියල ජාතියක් නෑනේ ඉන්නේ කෙල්ලෝ විතරනේ . මුන්ටත් ඔය කුප්පයා ඇරලා ගිය දාට මුනුත් ඉඳියි කඳුළු හල හලා .. අනෙ අම්මපල්ල මට ඕකව මූණට මුණ ගැහුණා නම් දනී මම ඕකව එලෝලා අල්ල ගන්න හැටි ." ගාමිණී මාමා එහෙම කියලා අපේ කකුල් කිට්ටුවටම බුලත් කෙළ පාරක් ගැහුවා

"
ගාමිණී මාමා ඕකගේ පස්සේ දුවන්ඩ ගිහිං ඔය අර්ශස් අමාරුව වැඩි කරගෙන අපිට එහෙම කරදර කරන්ඩෙපා ඕං ඉස්පිරිතාලේ ගෙණියන්ඩය කියලා ." රිපිටා ඉඳලා ඉඳලා කීව කතාව ගාමිණී මාමට තදින් වැදුණා උන්දැ අපිට ඉස්ම යන්ඩ බනින්න ගත්තාම අපි එතනින් නැගිටලා යන්න ගියා .  

කුපාඩි කොල්ලෙක් නිසා ගමම ගිණිගත්තා වුණත් අපිට නම් ගාණක් වත් තිබුණේ නෑ . අපි වෙනදටත් වඩා හොඳට හිනා වෙවී කකා බිබී මැදියම් රෑ වෙනකම් රෝන්දෙ ගහමින් උන්නා.

 ඔය විදිහට මෙලෝ රහක් නැතුව ගෙවුණ ඒ සතියේ එක ඉරිදා දවසක බිං කළුවර වැටෙන ජාමෙට මමත් රිපිටත් උපුල් අයියා, සමීර සහ ජයතිලක කියන අපේ අතිජාත මිත්‍රයෝ සෙට් එක එක්ක ගල්බෝතල් දෙකකට සෙට් වුණා . හිඟුරාණ ලේබලේ සහිත ගල් බෝතල දෙකකුත් බයිට් එකට කොහෙත්ම නොගැලපෙන වට්ටක්කා කෑලි දෙක තුනකුත් බාල දුම් වැටි කීපයකුත් බිම එලා තිබුණ කෙහෙල් කොළයක් උඩ වඩම්මලා තිබුණා . අම්මපා ඒ දර්සනේ දැක්කම ඇති වෙරි වෙන්න .

"
ඒ වට්ටක්කා එක්ක බොන්ඩ බෑ බං ." සමීර එහෙම කියලා කෙඳිරි ගෑවා.

"
බයිට් ගන්ඩ තිබ්බ සල්ලි වලට තමා බොල තීරෝස් ගෙනාවේ කෑ නොගා බීපං ." උපුල් අයියා එහෙම කියලා සද්දයක් දැම්මා විතරයි අපි කවුරුත් හිඟුරානේ ලෝදිය "චියර්ස්" කියලා කටේ හලා ගත්තා .  

බොකු බඩ වැල් ඇඹරිලා යන හිඟුරාණ අරක්කුවල සැර තියෙන්නේ පළවෙනි සොට් එකේ විතරයි. පළවෙනි සොට් එකෙන් පස්සේ බොන හෑම සොට් එකක්ම මට දැනුණේ නිකං ඔරෙංජූස් බොනවා වගෙයි . අපි බීව තැනින් නැගිටිනකොට වෙලාව මැදියම් රෑ දොළහ පහුවෙලා විනාඩි පාළොහක් විතර ඇති . මට දැනුණේ පුදුම බඩගින්නක් . වටපිට බැලුවාම මට තේරුම් ගියා ඒ බඩගින්න කියන ලෙඩේ වැලඳිලා තිබුණේ මට විතරක් නොවෙන වග .

"
ඒ බඩගිනියි බං යමුද ඉබ්බෙක් දෙන්නෙක් අල්ලගන්න ."රිපිටා කරපු යෝජනාව කවුරුත් ඉස් මුදුනින් අනුමත කළා . මන්න පිහෑ දෙකකුත්, ජයතිලකගේ ගෙදරින් ගත්ත ලොකු ටෝච් එකත්, පොහොර මල්ලකුත්, ඇතිලියකුත්, අලි වෙඩ් දෙකකුත් කියන අවි ආවුද වලින් හොඳ හැටි සන්නද්ධ වෙලා අපි පස් දෙනා ඉබි දඩයමේ ගියා .

 ජයතිලකත් උපුල් අයියත් ටෝච් එක අරගෙන කුණු ඇල දිගේ ඇවිදං එන අතරේ පෝර මල්ල අතින් ගත්ත මමත් සමීරත් රිපිටත් දෙන්නා ඉවුර දිගේ ඉදිරියට ගියා . ගමන පටන් අරන් විනාඩි දෙකක් යනකොටම අපිට හැඩි දැඩි ගල් ඉබ්බෝ හතර දෙනෙක්ම හමුවුන නිසා අපි බොහෝම සතුටෙන් ජයතිලකලාගෙ ගෙදර ගියේ මංඤොක්කා අල ටිකක් තම්බලා ඉබ්බෝ කීපදෙනා උයලා බඩට දාගන්නම් කියලා හිතලයි . ඉබ්බෝ හතර දෙනා දාපු පොහොර මල්ල කිලෝ දහයකට වඩා බරයි ඒක නිසාම මමත් රිපිටත් දෙන්නා ඒ මල්ල දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන මුලින්ම ඉදිරියට ගියා . ඔහෝම ඉදිරිය යන අතරේ අපේ පිටිපස්සෙන් ආපු උපුල් අයියා අඩියකට දෙකට ඉදිරියට අවුදින් මාව නතර කළා .

"
ඇයි බං උපුලේ අලියද ? "

"
ආං බලහං අර මොකෙද්ද බං ?" උපුලා පෙන්නපු දිහාව බලද්දී මම දැක්කේ අපෙ ගමේ කුමාරි අක්කාගේ ගෙයි බගෙට අරුණු ජනේලෙකින් එබීගෙන ගෙයි ඇතුළ බලාගෙන ඉන්න උස කොල්ලෙක් ඒකාගේ ඇඟේ කිසිම ඇඳුමක් තිබුණේ නෑ .හඳ එළියට උගේ තට්ටම කළුපාටින් දිලිසුණා !

"
අම්මට සිරි කුප්පයා නේ ? මට නිකම්ම කියවුණා ." අපි කට්ටියම ඉබ්බන් සහිත මල්ල පඳුරක් අස්සේ හංඟලා උන්ට එළියට එන්න බැරිවෙන්න තඩි ගලකුත් පෝර උරේ කටට තියලා මන්න පිහි දෙක විතරක් අරගෙන හෙමිහිට කුප්පයා ගාවට කිට්ටු කරා .

 අපි උගේ ළඟටම නොගිහින් ලොකු වෑවරන ගහක් පිටිපස්සේ මුවාවෙලා ඌ මොනවා කරනවද කියලා කුතුහලෙන් බලාන උන්නා . මගේ ෆෝන් එකෙන් ඌ කරන කාරිය මම වීඩියෝ ගතකරගන්න උත්සහ කළත් කළුවර වැඩි නිසාම මට ඒක කරගන්න බැරි වුණා . අම්මපා ගමේ කාටවත් අල්ලන්න බැරි වෙච්ච කුප්පයා අද අපිට මීටර් කීපයක් දුරින් ඉන්නවා. මගේ පපුව ඩිග් ඩිග් ගාලා ගැහෙන්න වුණා .කුමාරි අක්කගේ ජනේලෙන් එබිලා කොල්ලෙක් කරන අත් වැඩක් කරපු කුප්පයා ගෙයි දොරකොඩටම ගිහින් මළපහ කළා .

"
යකෝ මූ ජාත්‍යන්තර කුපාඩියෙක් නේ ! මූ හැරෙනකොටම අල්ලගමු . උපුලා මගේ කනට කරලා කීවා ." 

 මොහොතකින් මළපහ කිරීම අවසන් කල කුප්පයා අපි හැංඟිලා උන්නු දිහෑවට එන්න පටන් ගත්තා . ඌ අපිව පහුකරලා එක අඩියක් තිබ්බා විතරයි රිපිටා පැන්න ගමන් උගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලා ගත්තේ අපි කාටත් කලියෙනුයි .

"
හූ හූ !!" ඇඟ හීතල වෙලා යන සද්දෙට මර ලතෝනි දුන්න කුප්පයා රිපිටාව උස්සලා වීසි කරලා කඟවේනෙක් වගේ දුවන්න ගත්තා . අපිත් උගේ පස්සෙන් නොනැවතීම එළෙවුවා .

 මුලින්ම කුප්පයාට කිට්ටු කළේ මම . ඒකට හේතුව වුණේ මට වඩා වේගෙන් දුවන්න හැකි උපුල් අයියාගේ ෆෝන් එක බිම වැටුණු නිසා ඌ ඒක ඇහිඳ ගන්න මොහොතක් නතර වීම . බොහොම වේගෙන් දුවපු මම ලං වෙනකොටම කුප්පයාගෙ කොණ්ඩෙන් අල්ලා ගත්තා . මායි ඌයි දෙන්නාම කකුල් පැටලිලා එක ගොඩේ පෙරෙළෙද්දී බිම තිබුණු ගැඩවිලි පස් තැම්බක්ම මගේ කටේ පිරුණා . මම නැගිටින්න හිතන්නත් කලින් නැගිටපු කුප්පයා මට හයියෙන් පයින් ගැහුවත් ඌ කලබල වෙලා හිටි නිසාම මට ඒක හරියට වැදුනේ නෑ . ඌ මට දෙවනි පාරට පයින් එකක් ගහලා දුවන්න හදනකොටම එක හුස්මට ආපු උපුල් අයියා ඌව බිම පෙරළාගත්තා . උපුල් අයියට පිටුපසින් ආපු රිපිටා කුප්පයව බිමටම ඔබලා තද කර ගත්තා . ජයතිලක කුප්පයාගේ පිට උඩටම නැගත්තා . සමීර අපිට උපදෙස් දෙන්න පටන් ගත්තා

කුප්පයා යකෙක් වගේ හයියක් තිබුණු එකෙක් අපි තුන් හතර දෙනාම ඌව බදාගෙන පෙරලගෙන උන්නත් ඌ දුන්නක් වගේ නැගිටලා හැරෙන හැරෙන අතෙන් අපිට ගහන්න පටන් ගත්තා . ඒත් අපි පස් දෙනෙකුගෙන් විනාඩි හතරක් පහක්ම එක දිගට ගුටි කාපු කුප්පයා අන්තිමේදී උපුලාගෙන් වැදුණු හොඳ බුස්නාම්බු පාරක් කාගෙන මළා වගේ බිම වැතිරුණා . ඉබ්බෝ හතර දෙනා දාලා තිබුණු පොහොර උරේ වාටිය කඩලා අරගෙන අපි කුප්පයාගේ අත් දෙක ගැට ගහලා ඉවර වුණාට පස්සෙයි අපි කවුරුත් හුස්මක් කටක් ගත්තේ .

"
වන් වන් නයින් ගහලා මේ යෝදයාව බාරදෙමු " මම එහෙම කීවත් ජයතිලක ඒකට විරුද්ධ වුණා .

"
එතකොට බොල ඉබ්බො ටික කන්නේ හෙටද ? මම කියන්නම් මමයි උපුලයි ඉබ්බො ටික අපේ ගෙදර ගිහින් උයන්නම් උඹලා ගමේ කීප දෙනෙක්ට කතා කරලා මූව ගස් බැඳලා පස්සේ පොලීසියට කියාපල්ලා ." 

 අම්මපා ඒ මොහොතේ අපි කාටත් නොදැනී තිබුණු බඩ ගින්න ආයෙමත් මතු වුණා . උපුලයි ජයතිලකයි දෙන්නා උයන්න ගිය අතරේ ගමේ වැඩිහිටියෝ කීප දෙනෙක්වත් ගෙන්වාගත්ත අපි තුන් දෙනා මොහොතකට ගමේ වීරයෝ වුණා .

"
උඹලා තමයි ගමේ කොල්ලෝ ! , උඹලයි වැඩකාරයෝ . උඹලා නැත්තං අපෙ කෙල්ලෝ ටික. . අනේ අනිච්චං ." ඔයි වගේ හිත් හැදෙන වදන් කියමින් ගමේ උන් අපට නොසෑහෙන්න ප්‍රශංසා කළා .

"
හ්ම් ගනිල්ලා මේකට අන්දවන්න දෙයක් . මූ මෙහෙම හෙළුවැලෙන් තියාගෙන පොලීසියට දෙන එක හරි නෑ නෙව . අපි කේක් ගෙඩියක් ගෙනියනකොටත් ඒක හොඳට පාර්සල් කරලා නොවැ දෙන්නේ . ජගත් මාමා පණ්ඩිත කතාවක් කීවා ."

"
කෝ උඹගේ ඇඳුම් කුප්පයෝ ?" මම කුප්පයා එක්ක කතා කළා

"
මගෙ නම වීරතුංග හු #@නෝ ! " කුප්පයා මට කුණුහරුපෙන් බැන්නා .

"
තෝ කොහෙ එකෙක්ද කුප්පයෝ ? " මම ඌව අවුස්සන්නත් ඒක්ක ආයෙමත් කතා කළා

"
මමත් මේ ගමේ කොල්ලෙක් තමා හෙට බලාපල්ලා උඹලට වෙන දේ"

"
නෑ. . ! උඹ ගමේ කොල්ලෙක්ද ? අපි හිතුවේ උඹ රාජ කුමාරයෙක් කියලා ". මෙච්චර වෙලා කට පියාගෙන හිටි සිමියොං ආතා දෑත බදලා තඩි පාරක් කුප්පයාගේ පිට මැදට දුන්නා . පවු කුප්පයාට ඉක්කා වැටුණා ."

"
මගෙ රෙදි අර ජම්සන් ගහේ වනලා තීවා ." අන්තිමේදී කුප්පයා කතා කළා

ජැම්සන් ගහ උඩ වනලා තිබුණු කොළ පාට සෝටකුත්, යට ඇඳුමකුත්, ඩයලොග් කියලා ගහලා තිබුණු රතු සහ සුදු මිශ්‍ර ටීෂර්ට් එකකුත් මට හමු වුණා යට ඇඳුම තියෙන්න ඇරලා කලිසමත් ටීෂර්ට් එකත් අරගෙන ගිය මම ඌට කලිසම අන්දන්න හදනකොට ඒ කලිසමේ සාක්කුවේ තිබිලා කඩදාසි බටයක් වගේ දෙයක් බිමට වැටුණා .

"
මොකද්දෑ මේ ?" සිමියොං ආතා පැන්න ගමන් ඒක ඩැහැගෙන ගෙන නාහෙට තියලා සුවඳ බැලුවා .

"
හුහ් බොල මේ කංසා නෙව ." සිමියොං ආතට මල් හිනාවක් ගියා

"
ඔන්න ඕක මට දෙන්න සිමියොං අත්තේ ඕව ළඟ තියාන තියාන ඉඳලා අත්තව පොලීසියෙන් අල්ලං ගියොතින් හෙම. මම ඕක ගෙදර අරගෙන ගිහින් වීසි කරලා දාන්නම් ." එහෙම කියපු මම විජහට ඒ කංසා මුල අරගෙන අඩි කීපයක් ඈතට ගිහින් ගලක් අස්සේ හැංඟුවා .

 වෙලාව පාන්දර තුනට විතර ඇති ගමෙන් බාගයක්ම අපි අල්ලා ගනිපු කුප්පයා බලන්න ආවා . නයිටි පිටින් දුවගෙන ආපු කෙල්ලෝ සහ සරම් උස්සගෙන අංග ප්‍රදර්ශනය කරමින් පැමිණි අපේ ගමේ අයියලා කුප්පයාට එක පාරක් හරි ගහන්න අමතක කළේ නෑ . කුප්පයාව පොලීසි ගියාට පස්සේ අපි ජයතිලකගේ ගෙදර ගියා. ජයතිලකගේ කුස්සියේ මේසේ උඩ දුම් දාන ඉබි මස් සමග තම්බපු මංඤොක්කා හැළියක් සුවඳ දිදී අපි එනකම් මග බලන් උන්නා . යකෙක් කන්න බඩගින්නේ උන්නු මම බඩ පිරෙනකම් තුන් වතාවක්ම බෙදාගෙන කෑවා .

 වෙලාව උදේ හතට විතරැති . බඩ පිරුණාට පස්සේ අපි කුප්පයා ගැන කතා කළා . කුප්පයාව මානසික රෝහලකට ඇතුල් කරාවි කියලා අපි කවුරුත් බලාපොරොත්තු වුණා .ඒවගේම අපි හැමෝම කතා වුණා අපේ ගමේ ඉන්න සමහරක් දෙනා වුණත් කුප්පයා වගේ කුප්ප ගති ලක්‍ෂණ තියන උදවිය බව .

"
කුප්පයා වැරදි තමා බං කුප්පයා කරපු දේට ඌට දඬුවම් ලැබුණා අපි කරන පවු වලට අපිට ගෙවන්ඩ වෙයි . අපි ඉබ්බෙක් දෙන්නෙක් අල්ලගෙන කන එක පවක් නෙවෙයි බං . ඒක ලෝක ධර්මය. මස් මාළු ගස් වල හැදුණා නම් අපි සත්තු මරන්නේ නෑ නේ බං . ඉතින් අපි මේ කරන්නේ වරදක් නෙවෙයි බං" මම එහෙම කීවම කවුරුත් ඔළුව වැනුවා . . ! 




.ලි
රැකියාවෙන් ඉවත් වෙලා වගකීම් වලින් මිදුනාම ජීවිතේ වරා මලක් වගේ සැහැල්ලුයි . . කාලෙකට කලියෙන් මමත් වගකීමක් තිබුණ එකෙක් මොන දහදුරවේ ගියත් උදේම නැගිටලා වැඩට ගියා . ළමයින්ට ඉගැන්නුව උං එක්ක විහිළු කළා, පණ යනකං බ්ලොග් ලීවා . ඒත් දැන් මා ගාව තියෙන්නේ ඒ පරණ ජීවිතේ ලස්සන මතකයන් ටික විතරමයි .

ඒ කාලේ හිස් අහස බ්ලොග් එක ලීවේ ලෝකෙට බරක් නැති මිනිහෙක් . ඒත් දැන් මේ ගෙවෙන්නේ මගේ ජීවිතේ අලුත්ම පරිච්ඡේදයක් . .......

 ඉතින් කියවලාම බලන්න කලින් මම ලියපු එවුවා වගේම මේ ලියන අළුත් එවුවටත් ඔහෙලගේ හිත යාවිද කියලා ..

 

 

132 comments:

මම මම මයි said...

මල්ලි
ආය ලියන්න ගත්ත එකට සතුටුයි
ඔයාගේ නිර්මාන හැකියාව ශෛලය වෙනස් වෙලා නෑ
පුලුවන් විදිහට ලියන්න
ජයවේවා

ඉවාන් පවුලූශා said...

මම බ්ලොග් බලන්න ගත්තට පස්සේ ඔබ ලියපු පලවෙනි පොස්ටුව මේක ,රසය උපරිමයි, ආපහු ආපු එක ගැන ගොඩක් සතුටුයි.පැරණ ඒවා ගොඩක් කියෙව්වා, මට ආපු ප්‍රශ්නේ තමයි මෙච්චර සාර්ථක බ්ලොගක් නැවැත්තුවේ ඇයි කියන එක.
කමක් නෑ ආපහු පටන්ගෙනනේ,

තිසර said...

අඩේ උඹහැ කසාදයක්වත් කරගත්තද? ආපහු ලියන්න ගත්ත එක නම් වටිනවා.... උඹලෑ ගම නං මරු බං... පොත් දහයක් විතර ලියන්න ජාති එහෙ තියනවා වගේ.

මම නං ඉබි මස් කාල නෑ... මරාගෙන නං කන එකක් නෑ.. ගහක හැදුනොත් නං කඩාගෙන කනවා. ඔව් බං ඔය රස මස් ජාති ගස් වල හැදෙන්නෙ නැත්තේ ඇයි දන්නේ නෑ.

Anonymous said...

umba koheda yako mechchara kal gihin hitiye.. athi yantham aapahu liyanna gaththa

Pathum Herath said...

ඔය වගේ ඩයල් එකක් ඉස්සර අපේ අක්කල ඉන්න අගවල් පැත්තේ කැරකුනා කට්ටිය මන්න පිහි,කැති,පොලු අරන් සෙට් වෙලා හිටියා
අල්ල ගත්තද කියල නම් මට මතක නෑ... කොහොම උනත් ඔය වගේ ඩයල් එකක් හැම ගමකම වගේ ඉන්නවා .. ගොඩක් දවසකින් ඔයාගේ පොස්ට් එකක් දැක්කේ..
ආයෙත් ලියන්න ..

චමි said...

මොකද සදරැ පහුගිය ටිකේ ඔයාට වෙලා තිබුනේ
හරියට හිතට වදින කතාවක් බලන්න උනේ නැහැ
ආයිමත් පටන් ගත්තට ගොඩක් පින්

Anonymous said...

jeevithe vinda ekekne sandaru aiya... digatama vindinna jeevithe!!!

Anonymous said...

එලම තමා වෑඩිය ඉබිමස් කන්න එපාඋබට ඉන්ජෙක්ශොන් ගහන්න බෑරිවෙයි

Stewart said...

kalekata passe his ahasata hada payala..... :)

සෙන්නා said...

හිස් අහසට ඉර පායපු එකේ ප්‍රීතිය නිමිත්තෙන් දාන කමෙන්ට් එක මේක. අප්‍රමාණ සතුටුයි බොලන් ආයෙ උබගෙ ලිපියක් දකින්න ලැබීම. කතාවට කමෙන්ට් එක, කියවලා හිමීට දාන්නම්.

හිරු said...

හම්මෝ... ඇති යන්තම්.. ඉවාන්ට ජොලි වැඩිවෙලාද කොහෙද මං දැක්කා මාතලන්ගේ පෝස්ට් එකකත් කමෙන්ට් එකක් දාලා තියෙනවා සදරු ආයිත් ඇවිල්ලා කියලා... හි හි....

ඔය වගේ මානසික ලෙඩ්ඩු හිටපු ගමන් පාත් වෙනවා.. ගහලා වැඩකුත් නෑ.. අපේ පැත්තෙත් එකෙක් අල්ලලා පොලිසියට බාර දුන්නා තුන් හතර පාරක්ම... හැමදාම උගේ අම්මා ඇවිත් වැඳලා වැදලා අනේ මඋට මිමැස්මොරේ තියෙනවා කියලා ආපහු ගෙදර එක්කන් යනවා.. බැරිම තැන පිස්සන් කොටුවටම ඇරියා කට්ටිය එකතුවෙලා...

හැබැයි අර අංග ප්‍රදර්ශනය කරන කට්ටිය නම් හැමතැනම ඉන්නව නේද... උන්ව දැක්කම ගනං නොගෙන ඉන්න එකයි ඉතිං කරන්න තියෙන්නේ.. අපි මොනා හරි කිව්වත් උන් වැඩිපුරත් එක්ක දඟලනවා...

හිරු said...

හම්මෝ... ඇති යන්තම්.. ඉවාන්ට ජොලි වැඩිවෙලාද කොහෙද මං දැක්කා මාතලන්ගේ පෝස්ට් එකකත් කමෙන්ට් එකක් දාලා තියෙනවා සදරු ආයිත් ඇවිල්ලා කියලා... හි හි....

ඔය වගේ මානසික ලෙඩ්ඩු හිටපු ගමන් පාත් වෙනවා.. ගහලා වැඩකුත් නෑ.. අපේ පැත්තෙත් එකෙක් අල්ලලා පොලිසියට බාර දුන්නා තුන් හතර පාරක්ම... හැමදාම උගේ අම්මා ඇවිත් වැඳලා වැදලා අනේ මඋට මිමැස්මොරේ තියෙනවා කියලා ආපහු ගෙදර එක්කන් යනවා.. බැරිම තැන පිස්සන් කොටුවටම ඇරියා කට්ටිය එකතුවෙලා...

හැබැයි අර අංග ප්‍රදර්ශනය කරන කට්ටිය නම් හැමතැනම ඉන්නව නේද... උන්ව දැක්කම ගනං නොගෙන ඉන්න එකයි ඉතිං කරන්න තියෙන්නේ.. අපි මොනා හරි කිව්වත් උන් වැඩිපුරත් එක්ක දඟලනවා...

මාතලන් said...

දෙයියෝ බලලා රස්සාව නැති කලේ. ඔහොමම රැලේ වැටෙන්නත් එපා. තමන්ගෙම කියලා මොකක් හරි පටන් ගනිං. උඹට උදව් කරන්න ඕන තරම් ඉන්නවනේ. ජැම්සන් ගහ දැකපු කාළයක් මතක නෑ. අර අංගේ පෙන්නන කේස් එක ගැන පොඩි විග්‍රහයක් මම අන්සතු දිනපොතේ ලියපු ගමන් උඹ ඒ ගැන සාර සංග්‍රහයක්ම ලියලා. ඕක නම් ගම්වල තාමත් තියෙනවා. උඹ කිව්වා වගේ ඔක්කෝම කුප්පයෝ. පොඩ්ඩක් ඉක්ස්ට්‍රීම් ගියාම තමයි මානසික ලෙඩ ගානට වැටෙන්නේ. අපිත් එක වයසකදි ගෑණු නාන තැන හොයාගෙන හැතප්ම ගනන් ගිහින් තියෙනවා.. නමුත් මහ උනුත් ඕවා කරන එක තමයි ලෙඩේ. හැම දේකටම වයසක් තියෙනවා..

මාරයාගේ හෝරාව said...

හම්මේ බං... මං හිතුවා මගුල් තුලා ගත්තැයින් පස්සේ පවුල බ්ලොග් කෙරුවාව තහනං කොලා කියලා... :D

Praසන්ன said...

සඳරු මල්ලි ආයෙ ලියන්න පටං ගත්ත එකනං ලොකු දෙයක්. බොලාගෙ බ්ලොග නැත්තං නිකං බ්ලොග් අවකාසෙ පරිප්පු නැති හෝටලේ වගෙයි.
උඹේ ලිවීමේ ශෛලිය පොඩ්ඩක්වත් වෙනස් වෙලා නෑ බං. ජීවිතේ හැමදාම එක විදියට තියෙන්නෙ නෑනෙ. ඒවත් කොහොමහරි ගොඩ දාගන්න පුලුවං වෙයි.

අම්මප මේ කතා අහනකොට බොලාගෙ ගමට ඇවිල්ල බලල යන්න හිතෙනව. :D

Sumith Niriella said...

අපේ ගමෙත් ඉන්නවා ඔය වගේ පුඟුලෙක්....හැබැයි ඌ ඔය තරම් වාත නෑ. ඌ කරන්නෙ රෙදි වැල් වල වනලා තියෙන කෙල්ලන්ගෙ ජංගි උස්සන එක විතරයි. එහෙම උස්සන ජංගිවල අහවල් එක හිටින හරිය මූ කනවලු,ඒක තමයි උගේ ලෙඩේ.

හිස් අහස නැවත පටන්ගත් එක ගැන අප්‍රමාණව සතුටුයි.

ජය වේවා....!

kelum78 said...

සඳරු අයෙත් මෙහෙම හරි ලියන්න ගත්ත එක ගැන සතුටුයි....
හිස් අහස නිසා තමය් සිංහල බ්ලොග් කියවන්න පටන් ගත්තේ ...
ආයෙත් ලියන්න ...හිතට වදින්න හැමෝටම ලියන්න බැ ...

දුකා said...

මම හිතුවෙත් කසාද බැන්දට පස්සේ ලිවීම නතර කොලා කියලා . .. දිගටම ලියහන් බන් . . . මොන මොන ජරමර ආවත් . . ! :D

මඩයා said...

සඳරු අයිය අයෙ වැඩ පටන් ගත්ත එකට ගොඩක් සතු‍ටුයි. ඉස්සර වගේමයි. ජය වේවා

Loku John said...

සතුටුයි සහෝ ...ආයේම ලියමු

ගල්මල්-Coral said...

හිස් අහසේ තරුවක් දැක්කා. සතුටුයි.

රාජ් said...

වෙල්කම් බැක්! උඹ බැන්දද?..
හිඟුරාණ ලේබලේ සහිත ගල් බෝතල අමුවෙන්....
ඉබ්බො කෑමට නං මම විරුද්ධයි. ඕනම නං හරකෙක් මරාගෙන කාපං.

duliponline said...

දැං ඉතිං උඹට මීමින්නෙක් මස් කරාන ගම්මිරිසට උයං කන්න හැකියිනෙව . . . ඉබ්බො මොටද

චමී4යූ~chami4u said...

ආයේ බ්ලොග් ඒක ලියන ඒක ගැනනම් අප්‍රමාන සන්තෝෂයි... උබේ බ්ලොග් ඒක අප්ඩේට් නොවෙන එක ලොකු අඩුවක්..
ආයේ පුළුවන් විදියට වෙලාව හදාගෙන ලියපන් ..

ජයවේවා!!!

MR. KING said...

වෙල්කම් බැක් සදරු අයියා...
ගිනි ගින්දර!

සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

Anonymous said...

ඉතාම හොද ලේඛන ශෛලියක් තිබෙන බ්ලොග් එකක් මේක .හරිම රසවත් .ඒ වගේම මම මෙහි දුටු දෙයක් තමයි ඉතා අව්‍යාජ බව.

හැලපයා said...

සඳරු ආයේම ලියන්න ගත්ත එක ගැන අප්‍රමාණ සතුටුයි.මම බ්ලොග් කියවන්න පටන් ගත්තේ හිස් අහස පත්තරෙන් කියවල,ආයෙම ඉස්සර වගේ ලියමු,ජයවේවා

Anonymous said...

වඳුරෝ නම් අංග ප්‍රදර්ශනය කරන්නේ තමන්ගේ බලය පෙන්නන්නලු. මිනිස්සුත් එහෙම වෙන්ට ඇති.

D.R. Alban said...

සඳරුව නොලිව්ව කාලේදීත් ඉඳල හිටලා මම බ්ලොග් එකට ගොඩ වෙලා බලනවා වැරදිලාවත් පෝස්ට් එකක් දාලද කියල.
දිගටම ලියපන් කොල්ලෝ

D.R. Alban said...

කොහොමද බන් ඉබ්බෝ මරන්නේ. පොඩ්ඩක් විස්තර කරපංකෝ

Abeetha Edirisinghe said...

//ඔය විදිහට මෙලෝ රහක් නැතුව ගෙවුණ ඒ සතියේ එක ඉරිදා දවසක බිං කළුවර වැටෙන ජාමෙට මමත් රිපිටත් උපුල් අයියා, සමීර සහ ජයතිලක කියන අපේ අතිජාත මිත්‍රයෝ සෙට් එක එක්ක ගල්බෝතල් දෙකකට සෙට් වුණා . හිඟුරාණ ලේබලේ සහිත ගල් බෝතල දෙකකුත් බයිට් එකට කොහෙත්ම නොගැලපෙන වට්ටක්කා කෑලි දෙක තුනකුත් බාල දුම් වැටි කීපයකුත් බිම එලා තිබුණ කෙහෙල් කොළයක් උඩ වඩම්මලා තිබුණා . අම්මපා ඒ දර්සනේ දැක්කම ඇති වෙරි වෙන්න .// අනේ මේ කට්ටියයි අමුද්‍රව්ය ටිකයි මතක් වෙනකොටත් ඔලුව කැරකෙනවා බන්...

@ ඕනයා : බලු කථා කියන්න එපා යකෝ....

කතන්දර Kathandara said...

මේ අර ග්‍රීස් යකා කේස් එකක් නේද?

අනේ අපේ සුන්දර ගම!

දේශකයා said...

මේක දැකල මට අද වල්ඌරු මස් ටිකක් කන්න හිතෙනවා සන්තෝසෙටම...

ගංඟාවේ ගීතය said...

 කාලෙකින් පරණ පුරුදු රසටම ලියල තිබීම ගැන සතුටුයි. ප්‍රතිචාර නොදැක්වුවත් මුල් කාලෙ ඉඳන්ම ආසාවෙන් කියවනව මේ බ්ලොග් එක.

ජීවිතයේ වෙනසත්, සුභවාදීව අලුත් වෙන්න කියල ප්‍රාර්තනා කරන ගමන්ම දිගටම ලියාවි කියල බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නෙ

සොමිකොල්ලා said...

අඩේ සඳරු... මුකෑ බන් උඹට උනේ??? කොහෙද මෙච්චර කාලයක් අන්තරස්දාන වෙලා හිටියේ???

Anonymous said...

පට්ට යක්කු නේ බං උඹලටත් අහුවෙන්නේ.. මොනා වුණත් පුදුම තරමේ අසහනකාරයෙක් වෙන්න ඇති.. නැත්නම් ඉතින් ගේ ඉස්සරහ අහවල් රාජකාරිය කරන්න හේතුවක් නෑ නොවැ!

ප. ලි. ආයේ ලියන්න ගත්ත එකට සන්තෝසයි මචෝ.. දිගටම ලියහන්.. ජය!

Anonymous said...

එල මචන් .... උබ ආව එක ලොකු දෙයක් මේ බ්ලොග් අවකාශය වල් වැදිලා තිබුනේ ....

මයියා ( Mayya) said...

සදරූ නැවත ලියන්න ගත්ත එකට ගොඩක් සතු‍ටුයි...හිස් අහස මගේ බ්ලොග් රෝලේ යටටම ගිහිල්ලයි තිබ්බේ.....

ඔක්කෝම වහගේන ඉන්න රටක, පොඩ්ඩක් පෙන්නන කොට ඒක අමුතුයි..
ඔක්කොම ඇර ගෙන ඉන්න රටක, ඔක්කොම වහගෙන ඉන්න කොට ඒක අමුතුයි...
ඒ ඇරෙන්න ඔය සෙට එක පෙන්නන එකේ වෙන අනුකලනය අවකලනය නෑ..:))

DDT said...

වෙල්කම් බැක් සඳරු. පුළු පුළුවන් වෙලාවට ඉඳල හිටල හරි ලියපං බං, මොකුත්ම නොලියනවට වැඩිය ඒක හොඳයිනේ.

බලං ගියාම උඹලෑ ගමත් හරි අපූරු ගමක්නේ. උඹටත් කොග්ගල ප්‍රාඥයා වගේ ගම ගැන, එහි ජීවත් වෙන මිනිස්සු ගැන උඹේම ක්‍රමයකට අපූර්ව කතා ලියන්න පුදුම හැකියාවක් තියෙන්නෙ. වෙන ලිවීමක් කරන්නෙත් නැති එකේ බ්ලොග් එකේ හරි ඒවා ලියපං බං.

මඤ්ඤොක්කා නම් රස කෑමක්, ඒත් ඉබ්බො කන්න එපා බං, කට්ට සම්බලයක් තලං කාපං.

duliponline said...

@මයියා

ඔයානං කියයි . . . . අපි දහය වසරෙ ඉන්න කාලෙ මොන තරං නං ගේමක් දීලද නුගේගොඩ මෙට්‍රො එකට රිංගුවේ මී හරකා ෆිල්ම් එකේ ලින්ටන් සේමගේගෙ කුට්ටම ලාවට බලන්න

නුවර කුමාරි said...

අම්මෝ....
ඇති භයන්කරයි නේ....ඔව් අනේ... ගොඩ කාලෙකින් නේ දැක්කේ.... මෙයා මේ ග්‍රීස් යක්කු පස්සේ දුවන්න ගිහින් නේ මේ.....

Damith Gunawardane said...

සදරෑ හරිම සන්තොසයි උබ ආපහු ලියන එකගෑන.මම මෙ දවස්වල කලෙ උබගෙ පරන එව කියවපු එක.ඔය ජාතියෙ එවුන් තයි ග්‍රිස් යකා කියල රටෙම තිබුනෙ.ඉතින් මචන් දිගටම ලියපන්.
"Comment නොකලට මගේ හිතේ කහටක් නෑ කවදාකවත් !...මේ තත්පරෙත් ඔබට වටින බව මම හොඳටම දන්නවා .."
මෙ මගුල අයින් කරපන් බන් මෙක දෑක්කම හිතෙන්නෙ නිකන් කොටන්න එපා කියනව වගෙ

Subha said...

ආයෙම ලියන්න ගත්තු එක ගැන නම් අප්‍රමාණ සන්තෝසයි සඳරු ...මම හිතුවා පත්තරේට ලියන හින්ද දැන් පටන් ගත්තු තැන අත ඇරලා දාල කියල ....

රයිටර් said...

කුප්පයා ඇඟේ ග්‍රීස් ගාගෙන තිබුනේ නෑ ?

saduni said...

සතුටුයි ආයි දකින්න ලැබුනට

සෙන්නා said...

තතු දත්තෝ කියලා තියන විදිහට උඹ බැඳලනෙ බන් ! එහෙමද ? එහෙනම් මුලින්ම නව දිවියට සුබ පැතුම් !!

උඹලා තමා පොරවල්. හොඳයි එහෙම කරපු එක දැන් ගමේ ලමිස්සියන්ට සැනසිල්ලෙ නාගන්න පුළුවන්..

ඉක්මනින්ම රැකියාවක් ලැබේවා හා දිගටම ලියන්න ලැබේවා කියලා පතනවා !!

Chandana said...

සඳරු ගෙ අලුත් පෝස්ට් එකක් කියවන්න ලැබුනු එක සතුටක්.. කලින් දවසක මේකෙ තියන පරණ කතන්දර කීපයක්ම බැලුවා.. ආයෙ ලියපන් පුලු පුලුවන් වෙලාවට...

Anonymous said...

දිගම දිගයි....පුදුම රහයි...උලත් එකයි....පිලත් එකයි....
ඇතිවීම සහ නැතිවීම හෙඩ් ඇන්ඩ් ටේල් වගේ මචෝ.

Unknown said...

Machan... mama blog post kiawana kenek unata mechchra kal comment karala naha... ada thamai first comment eka..e uba aye apu sathutata...Jaya wewa!

පෙදරේරුවා නොහොත් මේසන් බාස් said...

ජයවේවා !

Kenji @ Japan said...

මම පලමු වතාවට ඔබගෙ ලිපියක් කියෙව්වෙ.රසවත්.
මම කොමන්ට් කරන්න ගත්ත කාලෙ ඉදල දැක්ක ඔබ දකින්න නැහැ කියල හැමෝම කතා වෙනව.
ජිවිතේ ප්‍රශ්න වලින් ජය ගන්න නම් ගැන්සිය එක්ක සෙට් වෙන්නම ඕන(පුවක් වලු පෙන්නගෙන ඉන්න කට්ටිය සමග නෙමේ).පිළිතුරු ලැබෙයි එවිට.
දිගටම ලිවීමට සහ ජිවන ගමන ජය ගැනීමට මගෙන් පැතුම්.!

රතීගේ දිනපොත said...

කියවන්ඩ කලින් කමෙන්ට් කරේ උඹ පෝස්ටුවක් දාපු සතුටටමයි මලේ. කොහෙදැයි හිටියේ මෙච්චර කලක් වහුං වෙලා...

Amila Chathuranga said...

අපරාදෙ කුප්පයට තිබුනෙ ග්‍රීස් ගාගෙන එන්න.. ඒත් ඉතිං ග්‍රීස් ගාගෙන ආවම අතින් කොරන අහවල් වැඩේ කොරන්න ලැබෙන්නෙත් නැහැ ලිස්සනව ඇති නෙව..

S. L. මැලේ රාළ said...

එල කතාව අපි ලියමු රට හදමු දිගටම ලියන්න සුබපැතුම්

jhothishalanka said...

Onna apith awa...nawatha liyana ekata bohoma pin,,,

Ravi said...

ඉතිං සඳරු මලේ?..කාලෙකට පස්සෙ නේද?...කොහොමෙයි ඉතිං සැප සනීප?..බොහොම සන්තෝසයි..බොහොමත්ම සන්තෝසයි ආය ලියන එක...හෙහ්, හෙහ්

Anonymous said...

දෙය්යනේ කාලෙකට පස්සෙ සදරුගෙ පෝස්ට් එකක් දැක්කහම හිතට දැනිච්ච සන්තෝසෙ කියන්න වචන නෑ.

geeth said...

සතුටුයි ආයෙත් ලිව්ව එක ගැන සදරැ මල්ලියෙ.. ඒ වගේම තමා උඹේ සුපිරි ලියවිල්ල ...

AKM said...

කතාවනම් මරුවට ලියල තියෙනවා. සඳරු ගැන අහල තිබුනට මේ කියෙව්වේ ඔයාගේ දෙවැනි පොස්ට් ඒක. කලින් ඒක වගේම මේකෙත් ඉබ්බොයි, බෝතලෙයිනම් වෙනස්වෙලාම නෑ.

සඳරු, ආයෙමත් ලියන්න පටන් ගනින්. ඒකට උත්ප්‍රේරකයක් විදියට ඉක්මනට ජෝබකුත් සෙට් වෙයි. (ජොබ නැත්නම් ලියවෙන්නෙ නෑනේ.) අපි ඉන්නව උඹේ පස්සෙන් එන්න.

ජයවේවා!

Unknown said...

Ela ela......aye liyanna patan gattha eka nam goak hodai..mage unicode wada na bn :((Chathuranga)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

බොලොග් එක අග ඉදන් මුලට් කියවල තිබුනත් අද තමයි කමන්ට් එකක් දැම්මේ එල එල නියමයි ලියමු සදරු අයියේ දිගටම

හිස් අහස said...

@මම මම මයි = ආයේ ලියන්න හිතුනේ ඇයි කියලා මමවත් දන්නේ නෑ .මෙවුවා කියවලා ඔයාට සතුටු නම් මටත් සතුටුයි .. ස්තුතියි මුල්ම කමෙන්ට් එක දුන්නට
.............................................................................................................................
@ඉවාන් පව්ලූශා = සන්තෝසයි ඔබ මගේ බ්ලොග් එකකටත් අවුදින් අදහසක් දුන්නට . බ්ලොග් එක තාව කාලිකව නැවතුව එක ගැන කියනවා නම් මේකයි මචං කේස් එක හිතේ ප්‍රශ්න තියාගෙන මට නම් හරි කෙලින් ඉරක් අඳින්නවත් බෑ ඉතින් මිනිස්සුන්ට බ්ලොග් එක අප්පිරියා නොකර මම ටික කාලෙකට නතර කලා . ස්තුතියි මචෝ .
.............................................................................................................................
@තිසර = නෑ මචා කසාද බඳින්න තව කල් තියනවා . අම්මපා බොලේ අපේ ගමේ ඉන්න මිනිස්සු වගේ අමුතු එවුන් මම දැකලා තියෙන්නේ තව එක දිහෑවක විතරයි . ඉබ්බා කාපං බං කුකුලා වගේම තමා .
.............................................................................................................................
@Anonymous 8.55 = කොහෙවත් ගියේ නෑ බං ගෙවල් දිහෑ තමා හිටියේ ලියන්ඩ පිරියක් නැතුං හිටියා ටික කාලෙයක්.. තැන්කිවු වේවා
.............................................................................................................................
@Pathum Herath =ඔවු බං මතකනේ පහුගිය කාලේ දොට්ට පිලට ගිය එකාවත් ග්‍රීස් යක්කු කියලා මරාදාපු හැටි ඔහොම බුවාලා ගමකට දහයක් පාලොහක් ඉන්නවා . ස්තුතියි මචං
.............................................................................................................................
@චමී = මොකටදෑ පිං ? . මම නොවැ පින් දෙන්ඩ ඔනෑ මේ මම ලියන බූත කියෝලා යනවාට .
.............................................................................................................................
@Anonymous 8.57 = නම මොක වුණත් ඔයාගේ කමෙන්ට් එක මට සැරට වැදුනා . අම්මපා බඩට කන්ඩ නැතත් ජීවිතේ විඳින්න තමා මම ආස .
.............................................................................................................................
@Anonymous 9.08 = ඒක වැඩියෙම වෙන්නේ ගල් ඉබ්බෝ කාපුහාමලු මචං අපි වැඩියෙම කන්නේ කිරි ඉබ්බා තමා .යාළුවා ඉබ්බගේ රස දන්න කෙනෙක් වගේ
.............................................................................................................................
@Stewart =ඔයා හරි ඔයා හරි හඳ බලන්ඩ ආපු ඔයාලටත් මා ගානේ තැන්කිවු .
.............................................................................................................................
@සෙන්නා = අම්මාපල්ල බං කාලෙකට පස්සේ උඹලගේ කමෙන්ට් දකිනකොටත් මට එන්නේ පුදුම ෆිට් එකක් බං .
.............................................................................................................................
@හිරු= හිරු මම ඕනෙ නම් අවුදින් ඔයාලෑ පැත්තේ සැරිසරන ඔය නෝටි කොල්ලව අල්ලන්නං මට බාරදෙන්නකෝ වැඩේ . ඇත්තටම යාළු අපේ ඔය වන්ෂොට් එහෙමත් එක්තරා ආකාරයක අංග ප්‍රදර්ශනය කරන්නෙක් . ස්තුතියි

හිස් අහස said...

@Maathalan = දෙයියෝ වැඩියා වගේ අයියා වැඩියාම . ජැම්සන් පැලයක් ඕනෙ නම් මම උඹට කූරිය කරලා එවන්නම් . මට ලිපිණය එවාපං අයියණ්ඩි ජෝක් එකට නෙවේ අහන්නේ . අඩේ උඹත් ලීවයි අංග ප්‍රදර්ශනේ ගැන ? . බලන්ඩ ඕනෑ
.............................................................................................................................
@මාරයාගේ හෝරාව = මොකද්දෑ උඹ ඒ කීවේ ? මම බැන්දේ නෑ අයියා . මම තනිකඩ කොල්ලෙක් .
.............................................................................................................................
@Praසන්ன = පරිප්පු වැඩි වුණාමත් නිකං බඩ එලිය ගියා වගේනේ ඒක නිසා තමයි අයියේ මම සුට්ටක් දිවංගත වෙලා උන්නේ . උඹ හෑමදාම කියනවා විතරනේ උඹ අපෙ දිහා ඕනෑ වෙලේක වරෙන් උපරිමෙන් සලකලා යවන්නම් .
.............................................................................................................................
@Sumith Niriella = අඩේ වනේ වන හතුරෙකුටවත් එවන් දොලදුකක් නම් හැදෙන්ඩෙපා ! .. කාලෙකින් ලීවත් උඹ අවුදින් කමෙන්ට් කල එක ගැන මට සතුටුයි
.............................................................................................................................
@kelum78 = මගෙ බ්ලොග් එක නිසා බ්ලොග් බලන්ඩ ආවා නම් මට ඒ තරම් සතුටක් තවත් කොයින්ද ? .උඹලා මට සප් එක දෙන නිසා ආයේලියනවා .
.............................................................................................................................
@දුකා =දුකා අයියා අඩේ උඹලාට මොකෝ මේ වෙලා තියෙන්නේ ? මම බැඳලා නෑ බං . මම උඹට කීවා වගේ මම ආයේ ලියන්න හිතට ගත්තා . ඒත් කොච්චර කාලෙකටද කියලා මං වත් දන්නේ නෑ
.............................................................................................................................
@සජ්ජා = ජය වේවා . සජ්ජා කමෙන්ට් කලාට බොහෝම තුති
.............................................................................................................................
@Loku John = තැන්කිවු ලොක්කා
.............................................................................................................................
@ගල්මල්-Coral = ගොඩක් ස්තුතියි මිත්‍රයා මගේ නගාගේ මේ වෙද්දී ප්‍රියතම බ්ලොග් එක තමා ඔබේ බ්ලොග් එක
.............................................................................................................................
@රාජ් = කවුදෑ බොල බැන්දේ මුං මාව බලෙන් බන්දන්න හදන්නේ ? මොනා කරන්නද බං ඒ කාලේ ඉඳන් පුරුදු වෙලා දැං එවුවා සාමාන්‍ය පුරුදු ගානට වැටිලා
.............................................................................................................................
@ඕනමැන්ටල් = ගන් පවුඩර් වලට මම ඒතරම්ම ලැදි නෑ අයියා අනික බං උඹට කියන්න මම මීමිනි පැටියෙක්වත් තාම ඇහැට දැක්කේ නෑ ඔහේදී
.............................................................................................................................
@චමී4යූ~chami4u= තැන්කිවු චමියා . වෙලාව නම් ඔනෑ තැරම් තියේ ලියන්ඩ හිත දෙන්නෑ බං දැං ඉස්සර වගේ
.............................................................................................................................
@අඩවි රජ = වෙල්කම් මල්ලියේ .කාලෙකින් උඹව මගේ බ්ලොග් එකේදී දුටුවේ .. සන්තෝසයි .
.............................................................................................................................
@සැමට මිතුරු = මම හිතනවා මිත්‍රයා මට ඉස්සර වගේම ලියන්ඩ හැකිවෙයි කියලා .ඔබ මගේ බ්ලොග් එකෙන් බ්ලොග් ගමන පට්න් ගත්ත එක ගැන නම් මට සෑහෙන සතුටුයි

හිස් අහස said...

@චාමි ගුරුගේ = නෑ මචං වඳුරෝ බලය පෙන්වන්න , මිනිස්සු අලය පෙන්වන්න .එක අකුරයි වෙනස් .
.............................................................................................................................
@Dr.Alban = අපි නැති කාලේ බ්ලොග් එකේ පාළු කැපුවාට ස්තුතියි මචං දිගටම ලියන්නයි හිත .
.............................................................................................................................
@අභීත = බොස් ඉතින් ඒ අද්දැකීම අමුවෙන්ම ගත්තානේ අපේ දිහා අවුදින් . මීමින්නෝ ඉන්නා බවක් කීවේ නෑනේ .
.............................................................................................................................
@කතන්දර කාරයා = ග්‍රීස් නැතත් කතාව ඒ ජාතියේ එකක් කකා .ඒ සුන්ද ගම දැන් ටවුම වෙලා ඉවරයි කකා . ඒක නිසා දැන් මොන දේ වුණත් මේ ටවුමනේ කියලා හිත හදාගත හැකියි
.............................................................................................................................
@දේශක යා = කාපං මචං ලඟ පාතක උන්නා නම් මාත් එනවා
.............................................................................................................................
@ගංඟාවේ ගීතය = බ්ලොග් එකත් එක්ක දිගටම රැඳිලා උන්නට ස්තුතියි . දිගටම ලියන්නයි හිත ඒත් හිතන පතන එවුවා කොහොම වෙයිද දන්නෑ යාළු
.............................................................................................................................
@සොමි කොල්ලා = කොහේවත් නෑ බං ගෙවල් දිහෑ තමයි උන්නේ . වැඩිය ජංජාලෙට ආවේ නෑ බං වහං වෙලා උන්නා
.............................................................................................................................
@pamudithazenanjana= හ්ම් ඒ කොල්ලා මානසික ලෙඩෙක් අපිට ඒකව පොලීසියට බාර නොදී ඉන්නත් හිතුනා ඒත් ඌව සුව කරන්න ඔනෑ නිසාමයි භාර දුන්නේ . ස්තුතියි යාළුවා
.............................................................................................................................
@Anonymous12.08= තැන්කිවු මචං එහෙනම් හැරෙන හැරෙන පැත්තට ලියන්නම් නේද ?.. උඹලා ඉන්නවානේ කියවන්න
.............................................................................................................................
@මයියා = මයියගේ කටේ මයියොක්කා දාන්න ඕනෙ . ඔය කී කතාව නම් සහතික ඇත්ත දෙයක් මැජික් වෙන්නේ හංගං ඉන්නකොටනේ ‍‍
.............................................................................................................................
@DDT = මොන හැකියාවද බං හිකි හිකි . උඹ අපේ ගමට එක වතාවක් හරි ආවෝතින් අපේ ගමේ ඉන්න මටත් වඩා ලස්සනට කතා කියන ඩයල් සීයක් වුණත් මම සෙට් කරන්නම් . අනේ මන්දා මචෝ ඒ කාලේ පුරුදු වෙලා දැන් දොරේ ඉන්න ඉබ්බටත් වැඩේ දෙන්න හිතෙනවා
.............................................................................................................................
@උපේක්ෂා = ඔවු අනේ ග්‍රීස් යක්කු අල්ලන කොන්තරාත්තුවක් භාරගත්තා . ස්තුතියි අවුදින් අදහසක් දීලා අපිව උඩදාලා ගියාට .
.............................................................................................................................
@Damith Gunawardane = හරියටම හරි මචං මමත් ඔය කමෙන්ට් බොක්ස් එකට උඩින් තියන වැකියට ආසා නෑ . මම ඒක අයින් කරලා දාන්න ඕනේ මේ බ්ලොගර් කාරයෝ තමා බං ඕක බලෙන්ම දාලා තියෙන්නේ .. හික් හික්

හිස් අහස said...

@Subha = මොන පත්තරේද යාළු මම මේ ලියන්ඩ කම්මැලි කමේ උන්නේ . ආයේ කම්මැලි කම ඇඟට එනකම්ම ලියන්නවා
.............................................................................................................................
@saduni = ඔය නම මට හොඳට හුරුයි . මටත් ඉතින් සතුටු නැතෑ
.............................................................................................................................
@සෙන්නා = ආයෙත් කියනවා . මම බැන්දේ නෑ බං අම්මාපල්ලා
.............................................................................................................................
@Chandana = ආයේ හෙමි හෙමිහිට ලියන්න තමයි මම හිතාන ඉන්නේ මචං හැකි වෙලේක ඇවිත් කියවලා පලයල්ලා..
.............................................................................................................................
@arugeadaviya = අපි ඉතින් ලීවොත් ආයේ මාගලක් තරමට දිගයි .තැන්කිවු මචං
.............................................................................................................................
@Wahiya Gayya = අඩේ ඒනං මේ කමෙන්ට් එක මට රටක් වටිනවා . දිගටම මගේ බ්ලොග් එක උඹ කියවන එක මට මාර සතුටක්
.............................................................................................................................
@පෙදරේරුවා නොහොත් මේසන් බාස් = ජයම වේවා !!
.............................................................................................................................
@Kenji @ Japan = කෙන්ජි ගැන මම ගොඩක් දේ අහලා තිබුනා බොහොම සතුටුයි මගේ බ්ලොග් කඩාමල්ලටත් ගොඩ වැදුනු එකට . කමෙන්ට් එකට ගොඩක් ස්තුතියි
.............................................................................................................................
@Damith Tharanga = මම කොහේවත් ගියේ නෑ මවං ඔහේ ගෙවල් පැත්තේ ඇවිදිමින් උන්නා . නරක කාලයක් ලැබුවා බං ඒකයි
.............................................................................................................................
@amila chathuranga = ග්‍රීස් ගාගෙන ආවා නම් මම ඕකව ගැරිජ් එකකට අරගෙන ගිහින් ඕකව පාට්ස් වලට විකුනනවා මචං .. සත්තයි
.............................................................................................................................
@S. L. මැලේ රාළ = මේ විදිහට ලීවොත් බං මං රට කනවා කියලා කට්ටිය හිතාවි ..
.............................................................................................................................
@jhothisha lanka =ගොඩ කාලෙකින් නේද මිත්‍රයා ? බොහොම සන්තෝසයි කමෙන්ට් එකක් ඔබෙන් ලැබීම ගැන
.............................................................................................................................
@Ravi = අප්පා රවි අයියේ . ඉතින් කෝමෙයි මචං අපි ඉස්සර නම් කොච්චර ෆිට්ද යකෝ දැන් උන්නද මලාදවත් බලන්නේ නෑ නේ අපි . ආයේ ලියනවා බොලවු මොකටවත් නෙවේ උඹලාව නැතිකරගන්න බැරි නිසා
.............................................................................................................................
@Anonymous19.08= උඹලා වගේ පට්ට කියවන සෙට් එකක් ඉන්නවා කියලා දැනගත්ත එක මට මාරම සතුටක් මචං
.............................................................................................................................
@geeth = තැන්කිවු ගීත් අයියා . උඹ මේ බ්ලොගේ පරණම එකෙක් වෙච්චි
.............................................................................................................................
@AKM = අනේ මචං අපේ ගමේ වැඩියෙන්ම තියෙන්නේ ඔය ආයිත්තම් දෙක තමා බඩගින්නට ඉබ්බා තිබහට ලෝදිය . උඹගේ කමෙන්ට් එකම මට හයියක් බොල . ඔය වචන තමා බං මම මෙච්චර කාලයක් ලියන්න පෙළඹෙවුවේ
.............................................................................................................................
@චතුරංග = මේ අපේ ගමේ උඹද මචං ?
.............................................................................................................................
@Sandeep Kavinda = ලියනවා මලේ කම්මැලි හිතෙනකම් ලියනවා හැබැයි ඉතින් මට කම්මැලි හිතුන දාට මාව ලොවෙත් හොයන්ඩ නෑ .. ස්තුතියි කොල්ලෝ

හසරැල් said...

බොට කියන්න බං දවසක් අපි ගෙදරකට යන පාර ඇහුවා ළිදක් ගාව නනා හිටපු කෙල්ලෙක්ගෙන් ඒකි අත උස්සලා ගෙදරට යන පාර පෙන්නන කොටම දියරෙද්ද කඩාගෙන වැටුනනේ ..

Anonymous said...

machooo meka nikan dan lynne uba nemei vena ekek wage podi gathiyak tynwa. poddak kalin liyapu vidiyata wada venas. monaunt lynne uba nm elama tmi machoo. ube newatha peminimata godak sathutui.

සෙන්නා said...

හරි බන් ඉතින් බැන්දත් මොකෝ ? කවද හරි බදින්න එපයි. මේ ටෙම්ප්ලේට් එක මාරු කරපංකෝ. එතකොට රිප්ලයි, කරන්න ලේසිනේ බන්..

සුදීක said...

අනිත් අයගේ කමෙන්ට් නොබලාම ලියන්නේ. කියවන්න දෙයක් නම් ලියවෙන්න ඕනේ උඹෙන් මලේ. මේක කිවත්දී තැන් කීපෙකදීම හිනා ගියා. ඉස්සර කාලෙක මගේ හොඳම යාලුවා කාලයක් තරහා වෙලා ඉඳලා ආපහු යාලු වෙච්ච දවසේ ඇති වෙච්ච සතුට මට අදත් දැනුනා සඳරුවා ආපහු ලියන්න ගත්තම.

Dilshan said...

මළ හත්තිලව්වේ තෝ කොහෙද බොල වහං වෙලා හිටියේ... අනේ අම්මපා පුදුම සංතෝසයක් ඇතිඋනා සඳරු උඹ ආයේ ලියලා තියෙනවා දැක්කම.

Dude said...

සාදරයෙන් පිළිගනිමු!
ආයුබෝවන්!

නාඩියා නාඩිරත්න said...

අප්පේ.. උඹලත් හිටපු ගමන් මහා වීර වැඩ කරනවනේ බොල! යාන්තම් ඇවිත් ආයේ ඉබ්බෙක් එක්ක!

rawana said...

maxxa machan ..දිගට ම ලියපන් බන් . උඹට ජය

තරියා said...

මෙව්වා කියවන්න ඉතිං මේකටම එන්නෝනා...
ප්‍රසංසා කරන්නනං ඕන්නෑ උඩ ඔක්කොම ප්‍රසංසා කරල නෙව..
ආයේ ලියන්න පටං ගත්තු එකනං ලොකු දෙයක්...

Beetle said...

රෑ දෙගොඩහරි ජාමේ ඉබ්බෝ මරන්න යන්න එපා යකෝ මුතුබණ්ඩා මාමගේ අවතාරේ ඇති... :D

YashoK said...

අම්මෝ සඳරු දැකපු කල්......
ආයෙත් ආව එකගැන සතුටුයි..දිගටම ලියමු......

ItalyDilan said...

මචෝ ඔහොම එක පාර ඉබ්බෝ 4,5 ඉවර කරන්න එපා බන් අපේ පැත්තේ ඕකෙන් උනේ යතුරු ඉබ්බෝ විතරක් ඉතුරු උනු එක,,,උබලගේ පැත්තට එන්න හිතුනා ඉබ්බෝ කියද්දී,,,
ග්‍රීස් යක්කු දැන් නම් අඩුයි නේද?

සුජියා said...

අනේ බන් ඔන්න ඔහොම හොද එකා වගේ දිගටම ලියපන්කො

අහවලා said...

උඹ මොනව ලිව්වත්, ලියන විදිහ නිසා ආසාවෙන් කියවනවා... උඹගේ බ්ලොග් එක නම් සල්ලි දීල කියෙව්වත් පාඩු නැහැ... :D

& Welcome back!!!

Anonymous said...

හම්ම්මෝ....... සදරු මල්ලි ඇවිත් ආයෙ දොහක්.......ආයුබෝවන්ඩ මල්ලියෙ මම ඉන්දික

Anonymous said...

අප්පේ ඇතියන්තං ආයේ ඇවිත්

serendib said...

nice one sandaru !!!

Gimhani said...

ඔයාගෙ ගමනම් තාම පරණ විදියමයි නේද ? ඒක වෙනස් වෙන්නෙ නැති එකත් හොඳයි . තව අපිට මේ වගේ රසවත් කතා අහන්න පුලුවන් වෙයි නේ ඉදිරියේදී . නැවත ලියන්න පටන් ගත්තු එක ගැන සතුටු වෙනවා සඳරූ .

uwiniran said...

අමාරු කාලයක් පහු කරන්න ඇති, කොහොම උනත් වෙල්කම් බැක් මචං.....!!

පෝස්ට් එකත් පරන ඒවා වගේම තමයි කොලිටි එක බැහැල නැහැ...එල..

දුමී said...

සඳරු මල්ලි, උඹ ආපහු ලියන්න පටන් ගත්ත එකට අම්බානකට සතුටුයි. දිගටම ලියපන් පස්ස බලන්නෙ නැතිව.

කියවන්න දෙයක් නැති නිසාම අත ඇරලා දාල තිබිච්ච බ්ලොග් කියවන්න ආපහු පුළුවන් එතකොට.

Anonymous said...

මචන් සඳරු, ජීවිතෙන් සැහෙන වටිනා කාලයක් කොම්පීතරේ ඉස්සරහ බුම්මන් ඉඳල ඉඳල මුලින්ම පොඩි අතල් එකක ගත්තේ උඹේ බ්ලොග් එක නිසා..තෝ ගැන දැන ගත්තේ ඉරිදා පත්තරේකින් මට මතක හැටියට,උඹේ පොස්ට් එකක්ම හිතට වැදුන. සැහෙන්න කාලයක් සද්ද නැතුව හිටපු එක අපි සද්ද නැතුව බ්ලොග් කියවන එවුන්ට උඹ කරපු අසාධාරණයක්.මාතලන් , Dude ,හැලපේ , වගේ යෝධයෝ හිටියට තාමත් බොක්කේ පොස්ට් දන්නේ උඹ තමා.
හැමදාම ලියපිය හරිය.

සරත් ලංකාප්‍රිය said...

!ඔන්න ආයිත් සඳ පායල. !

Unknown said...

ඇති යංතං මචං...
ආදායම් බලපත්‍තරේ දැකලා දැකලා මට රස්සාවත් එපා වෙලා හිටියේ... (රස්සාවට කරන්නේ ඕක අස්සන් කොරන එක නොවැ :p )

කුප්පයා උඹලෑ ගමේ එකෙක්මද?

අපේ ගෙවල් පැත්තෙත් ඔය ජාතියේ එකෙක් ඉන්නවා.. දවසක් මගේ කාමරේටත් එබුනා... වෙලාවට එදා හාමිනේ අම්මලාගේ ගෙදර ගිහින්.. කලබලේ වැඩි කමට මම කවුද? කියලා ඇහුවා.. :) එතකොටම එකා පැනලා දිව්වනේ.. හැබැයි එදායින් පස්සේ නම් ආයේ ආවේ නෑ...

Sithum said...

අපෝ ඇතියන්තම් මේ ඇවිත් ඉන්නෙ...
අළුත් පෝස්ට් එකක් බලන්න මාර ආසාවෙ හිටියෙ.. :)

Raj said...

බලමුකෝ...අර මිදුලේ රීව එකා ගේ ගූ උඹල ඇඟේ ගාගත්තේ එහේම නෑ නේව...හික්ස්

Chanaka077 said...

මචං අයෙත් ලියපං....උඹ අලුත් එකක් දානකල් අපි බලන් ඉනනනේ....උඹට ජය.....

Nimesh Gamage said...

එල එල සඳරු ඇවිල්ලා ... කියවන්න වෙලා නැ ගෙදර ගිහින් ම කියෝනවා.. නැවත දැකීම පට්ට සතුටක්...

ගැමියාගේ පත් ඉරුව said...

ඊයේ දැක්කා අළුත් කතාවක් දානවා කියලා තියෙනවා හම්මේ බ්ලොග් කියවිල්ල ලිවිල්ල අමතකම වෙලා තියෙද්දි ආයෙත් ඒකෙ රස මතක් වුනේ මේ ලිවිල්ලෙන්...

වෙනදා වගේම ලස්සනට ලියලා තියෙනවා ඒ වගේම සමාජයේ පැතිකඩ කීපයක්ම ඉස්මතු කරලා තියෙනවා...

පහුගිය ටිකේ කතා නැතිව ඉද්දි නම් හිතුවේ බැඳලා ලමයි එහෙම හදාගෙන නිශ්ශබ්දව ඉන්නවා ඇති කියලා කොමෙන්ට් ටිකයි උත්තරයි කියෙව්වම නම් හීනියට අප්සට් එකක් දැනුනා...

මොන දේ උනත් ජොලියේ ඉන්න වග නම් පේනවා ඒ ඇති අප්පා ඒත් එහෙම කියලා ට්‍රයි කරන එක නවත්තන්න එපා ඈ... ජය වේවා සඳරු අයියේ...

Manoj said...

හිස් අහසට මමත් අවා.
හරිම අපුරු කතාවක් සදරු..දිගටම ලියමු.

හිස් අහස said...

හස රැල් = උඹට නිකං ඒ වෙලේ නත්තල් වගේ ඇති නේ ? මට සීන් එක මැවී පේනවා
.............................................................................................................................
@Anonymous21.55 = ස්තුතියි මචං ඔය අදහස තමා මං බලාපොරොත්තු වුණේ . මටත් හිතෙනවා ඉස්සර ලීව එකා දැන් නෑ කියලා .
.............................................................................................................................
@සෙන්නා = මට හොඳ ටෙම්ප එකක් හමුවුණේම නෑ බං
.............................................................................................................................
@සුදීක = උඹ ඉතින් මගෙ බුදු බොක්කනේ උඹට හැපී ඇති බොහෝම .. ස්තුතියි අයියන්ඩි
.............................................................................................................................
@Dilshan = උඹලාට සන්තෝසයි කියලා දැනගත්තාම මට අනේක වාරයක් සන්තෝසයි මචං . ආයේ ලියන්න ආව එක තිත්තවේවි උඹලා නැත්තම්
.............................................................................................................................
@Henry Blogwalker = තැන්කිවු මචං උඹවත් පිළිගන්නවා මේ ගුබ්බෑයමට සාදරෙන්
.............................................................................................................................
@නාඩියා නාඩිරත්න = අපි මචං එදා පටන්ම වීරයෝ (හැබැයි ගම ඇතුලේ විතරයි)
.............................................................................................................................
@rawana = ස්තුතියි යාළුවා . කාලෙකින් උඹගේ කමෙන්ට් එකක් මගේ ඇහැ ගැටුනේ . ඒක ලොකු සතුටක්
.............................................................................................................................
@තරියා = ස්තුතියි මචං උඹගේ ප්‍රසංසාවත් මම හිතේ රඳවා ගත්තා
.............................................................................................................................
@Beetle = මගෙ ලොකු අයියේ ! මුතු බණ්ඩා මාමා මගේ නෑයෙක් බං ඌ මට කරදයක් කරන්නේ නෑ .
.............................................................................................................................
@Frozen Heart = ස්තුතියි යාළුවා . ඔය ප්‍රතිචාර තමා මාව දිරිමත් කලේ
.............................................................................................................................
@ItalyDilan = දැන් ග්‍රීස් යක්කු ඇත්තේම නැති තරම් අනේ ඉතින් බං බඩගිනි වෙච්ච වෙලාවට අපේ ගම්පැත්තේ බුවාල පවුල් පිටින් යනවා ඉබ්බෝ අල්ලන්න අපිත් ඒ කාලේ ආතල් එකට ඔවුවට ගියා දැන් පුරුද්දට යනවා
.............................................................................................................................
@සුජියා = ලියන්නම් මගෙ දෙයියා . උඹලා වෙනුවෙන්
.............................................................................................................................
@අහවලා =ගොඩ කාලෙකින් මචං.. සල්ලි එපා බං කියෝලා ගියා නම් මගේ බඩයි හිතයි දෙකම පිරෙනවා .
.............................................................................................................................
@ඉන්දික = ඉන්දික අයියේ ඕං ඔහේ ලියාල යන්ඩ කියාලා ආවා කවදා ලියවිල්ල නවතීවිද නම් දන්නේ නෑ හැබැයි
.............................................................................................................................
@අටම්පහුර = උඹලා වගේ ගජයෝ එවුන්ව අමතක කරලා ඉන්නේ කෝමද මචං

හිස් අහස said...

@Sanoj Jayarathne = ගොඩක් තැන්කිවු මච්ං
.............................................................................................................................
@ගිම්හානි =අම්මපා ලොකු අක්කේ උඹව දැක්කම මට තියන සතුට...! ගම නම් වෙනස් වෙනවා . අපි තාම එහෙම්මයි .
.............................................................................................................................
@uwiniran = තාමත් ඒ අමාරු කාලේ පහු කරමින් ඉන්නවා මචං.. ස්තුතියි හයිය දුන්නට
.............................................................................................................................
@දුමී = මමත් බෝම ආසාවෙන් කියෝපු බ්ලොග් එක තමා කට කහන කතා බ්ලොග් එක උඹට නම් එමට වැඩ වැඩි ඇති . මට මේ වැඩ නැතුව ලියනඩ බැරුං ඉන්නවා බං . උඹව කමෙන්ට් එකකින් වුණත් දකින්න ලැබීම මාර සතුටක් .
.............................................................................................................................
@Anonymous13.23= මොනවා කරන්නද මචං මම දන්නවා උඹලා මගේ බ්ලොග් එක ආසාවෙන් කියෝනවා කියලා . ඒත් මට ලිවීම එපාම වෙලා ගිය කාලයක් මම පහු කලා . දැන් නම් ආයේ ලියන්නයි ඉන්නේ . උඹලා ඔනෑ වෙලාවක අවුදින් කියෝලා පලයල්ලා ස්තුතියි මචං.
.............................................................................................................................
@සරත් ලංකාප්‍රිය = අමාවක ගෙවුනා අයියා
.............................................................................................................................
@Tharaka Tissera = කුප්පයා වෙන ගමක එකෙක් මචං . අසහන කරුවන් එමට ඉන්නව බං . අපරාදේ උඹට ඌට තිබුනේ මෝල් ගස් පාරවල් නෙලන්න ස්තුතියි අදහසට මචං
.............................................................................................................................
@sithum sayura = ඕං ඉතින් අපි ආවා . තව අළුත් එවුවා ලියන්නම්
.............................................................................................................................
@Raj = අනේ මන්දා බං ගෑ වුණාද මන්දා . මම එදා උදේම ගෙදර ගිහින් නාගත්තා .මටත් ඒ සැකේ තිබුණා බං
.............................................................................................................................
@Dinesh Vidanagamage =අනිවා උඹලාට කියවන්න අළුත් එකක් ලියන්නම් හනිකට ජයම වේවා
.............................................................................................................................
@Nimesh Gamage = ඕකේ මචං දිරිමත් කලාට තැන්කිවු බොහොම
.............................................................................................................................
@ගැමියාගේ පත් ඉරුව =ජය වේවා මල්ලියේ . මම ඉතින් දුක තිබුණත් ඒක ජොලියෙන් වහගෙන සතුටින් කාලෙ ගෙවුවා ලියන එක තමා අත පහු වුණේ . ඒකත් ආයේ පටන් ගත්තා ඕං උඹව දැකීම සතුටක්
.............................................................................................................................
@Manoj Fernando = කොච්චර දෙයක්ද බං එහෙනම් ඉතින් දිගටම එමු මේ දිහෑ . ඔය මම ලියන බ්‍රන්තයක් කියෝලා ඔලුව කොලොප්පං කරගෙන ගිය හැකිනේ

චතුවී said...

කලුවර වෙච්ච හිස් අහසට ආයෙ ගිණි කූරක් ගහපු එක නම් ලොකු දෙයක් ..
…උඹ උඹමනේ .. ලිවිල්ල එමමයි ..
…එල
…ජයවේවා ..
…කුප්පය ගමේ එකෙක්මද කියල කීවනම් .. :D

Bindi said...

සඳරු බ්ලොග් නොලිවට වැව්ගම්පත්තුවේ කතා කිවා නේ පත්තරේ ...මට නම් වැඩිය බැලුනේ නැහැ .අපේ ගෙදර අය නම් නොවරදවාම බැලු බව කිවා .
මොනවා වුනත් ආයේ බ්ලොග් එක මතක් වෙච්ච එක නම් ලොකු දෙයක් . රැකියාව නැති වීම ගැන දුකයි. ඉක්මනින් හොඳ යමක් සිද්ද වෙන්න පතනවා
කතාව නම් ඉස්සර ඒවා වගේම තමයි. අපි රස කර කර කියෙව්වට ගමට මල වදයක් වෙලා තියෙන්න ඇති නේ ඒ දවස් ටික .

mekuwi said...

ආය් ලියන්න ගත්ත එකනම් නියමය් සඳරු..පහුගිය කාලෙ නිකනුත් මේ පැත්තෙ ඇවිල්ල පරන පෝස්ට් ආය් ආය් කියෙව්වා..මේ පටන් ගත්ත එක ආය් නම් නවත්තන්න එපා..

Unknown said...

සඳරු.. :) කුප්ප වැඩනම් ගොඩයි. මගේ කටටත් කෙල උනනවා කෑම වට්ටෝරුවට...
මරු බං.. කියන්න වදන් නැහැ.. :D

බොර දියක ඉඳුවර

Dayal Bathee said...

ඉබ්බන් වගේ අහිංසක සත්තු මැරීම පව් වැඩකි.
ඔබට අයිති නැති කංසා මුල හැංගීම පව් වැඩකි
කුප්පයා ජනේලයෙන් හොරෙන් බලා අත පාවිච්චි කිරීම ආදිය ප්‍රසිද්ධියේ ලිවීම පව් වැඩකි
බොරු ලිවීම පව් වැඩකි.
ගල් වැනි ලාබ බීම පාවිච්චිය පව් වැඩකි.

අයියා මල්ලි වැනි සහෝදරකම් භාවිතා වී ඇත්තේ 'බලු ගැත්තර' පව් වැඩවලටය.

සිතත් කයත් වචනයත් කම්පනය කරන මේ ගමට පන්සල් කීපයක් අවශ්‍යය. අඩුම තරමින් අසපු ශාකාවක්වත්. එමෙන්ම රට ගව මස් කඩයක්, රට බීම විකුනන සාප්පුවක්, රට මසාජ් සෙන්ටර් එකක්. කුප්පයාට කතාවක් හදාගන්න හැටි කියා දෙන්න කෙනෙක් අවශ්‍යය.
මොකද බං මෙතන ජනේලෙන් බලාගෙන කරන්නේ ප්‍රශ්නෙට උත්තර හදාගන්න හැටි...
ඇයි උඹද ලයිසන් දෙන්නෙ ජනේල අස්සෙන් බලන්න
එයා තමයි මට කීවෙ බලං ඉන්නවට එයා ආසයි කියල.
මට ගමේ ගෑනු කැමති නෑ, මාත් වැල් පොයින්ට් එකක් හොයා ගන්න එපායෑ.
තොගේ එක කෙලින් නොවුනට මගේ එක කෙලින් වෙනව xxx

කලු මාමාට සරම සම්පූර්නයෙන් උස්සන්නේ නැතිව සෙක්සි විදියට අඳින විදිය කියාදෙන්න අවශ්‍යය.

මාඩා said...

සෑහෙන්න කාලෙකින්... ජය වේවා මචං..............

ගල්මල්-Coral said...

සඳරු මල්ලිගේ කොමන්ටුව කියෙව්වේ සතුටින්, බොහෝම ස්තුතියි කිව්වා කියන්න.

Madusanka Namal said...

ආපහු ආපු එකට නම් ගොඩක් සතුටුයි සදරු....දිගටම ලියන්න..

Sajith Lab said...

බොහෝම සන්තෝෂයි ආපහු ආපු එකට....

ජය වේවා!!!!

Unknown said...

මුලු හිස් අහසම කියවලා ආපහු අලුතෙන් පොස්ට් එකක් එනකන් බලන් හිට්ය කාලය ඉවරයි මන් හිතන්නෙ...ඔබට ජය

Anonymous said...

මේ තත්පරේත් හුඟක් වටිනවා තමයි මට. ඒත් සඳරු අයෙ ලියන්න ගත්ත එකත් ඒ තරම්ම වටිනවා.
ඒක නිසාමයි කංසා කෝපි කතාව දැකලා කියවන්න පටන් ගත්ත හිස් අහසෙ අද පළවෙනියට කමෙන්ට් එකක් දාන්නෙ.
ඉස්සර පෝස්ට් වල තිබුණු රසය ඒ විදියටම දැනුනේ නැති උනත් ආයෙ ඔයාගේ අලුත් පෝස්ට් එකක් කියවන්න හම්බුණු එක ගැන ගොඩාක් සතුටුයි.
ජිවිතේ ප්‍රශ්න විසඳිලා ආයේ පුරුදු විදියට දිගටම ලියන්න හම්බෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

එල ද බ්‍රා මෙන්ඩා said...

මගේ හිතේ සතුට කියන්න බැරිතරම්. "අසව්.. .අසව් බ්ලොග් අහස නැවතත් හිස් අහසින් පුරවන ලදී".
ජයවේවා

Anonymous said...

අම්මෝ ඇති යාන්තම්.. කොච්චර කල් බලන් හිටියද සදරුගෙ අලුත් කතාවක් කියවන්න...
හිස් අහසෙන් ඊමේල් එකක් ඇවිල්ල තියෙනවා දැක්කම මාර සතුටක් දැනුනෙ....
ජොබ් නැති වුන එක දුකයි තමයි... ඒත් ඒක නැති වුනේ ඊට වඩා හොද තැනකට ඔයාට යන්න තියෙන නිසා..

සත්තු මරනවා, අරක්කු බොනවා වගේ වැඩවලට නම් අපි කැමති නෑ ඕන්....
ඕවා පව් වැඩ...

Hasitha Gunasinghe said...

දැන් කුප්ප කතාවේ අවසානයට මොකද වුණේ ?

Anonymous said...

ඉබි මස් කන්න එපා බං. අව් අසරන සත්තු. නැවත ආවට සතුටුයි. ආයිත් දිගටම ලියපං

තාරක කල්හාර said...

නැවත ලිවීමට පටන් ගත්තඑකට නම් සතුටු වෙනවා.දිගටම ලියන්න ඕනි ඈ.... අපි එනවා කියවන්න.

ගාමිණී විජිත් සමරකෝන් said...

සත්තු මරාගෙන කාපු විස්තර පෝස්ට්වල ලියන්න එපා කොල්ලෝ ... සඳරූ වෙන මොනවා ලිව්වත් කියවලා සතු‍ටු වෙන්න පුලුවන් විදියට ලියවෙනවා..

Anonymous said...

තව ලියපන්කො බන් .. හරිම රහයි .. දිගටම ලියපන් .. නවත්තන්න එපා ..

Anonymous said...

උඹ ජොබක් නැතිව ඉන්නව කියල වගේ ඇහුන .. උඹට ජොබක් ඕනේ වෙන් නැ මචන් .. මේකේ ads දාපන්කෝ .. උඹට ඇතිවෙන්න සල්ලි අනිවා ලැබෙනවා .උඹේ භාෂා ශෙලය ඉතාමත් මිහිරියි .මොනවා උනත් ලියන එක ඇත හරින්න එපා .

යුගය said...

උඹත් එක්ක මට මල පැනල හිටියෙ. ඇයි මචන් මෙච්චර කල් ලිව්වෙ නෙත්තෙ? උඹ ලියන එවා හරිම රහයි බන්. මම හිස් අහස බලන්න පටන් ගත්තෙ අර සින්ක් එකේ රීපු කතාව බලල. අපිට තවත් රස බෙදන්න අයෙත් ලියන්න පටන් ගත්ත එක ගැන නම් පට්ටම සතුටුයි. දවසක අපි කට්ටියම හම්බ වෙමු. උඹ ලියපු ගොඩක් දේවල් කියවල තිබුනත් අද තමයි කොමෙන්ට් එකක් දාන්නෙ. එකට තරහ වෙන්න එපා මචං.දිගටම ලියපන්

Anonymous said...

සදරු ලියපු ගොඩක් දේවල් කියවල තිබුනත් අද තමයි කොමෙන්ට් එකක් දාන්නෙ. බොහෝම සන්තෝෂයි ආපහු ආපු එකට ... දිගටම ලියන්න... :)

SHaN Malli said...

koheda yako gihin hitiye...liyapiya digatama..!!

දිනුක said...

සඳරුවා දැක්ක කල් බං.එළ ඈ කතාව.

Anonymous said...

Umba dihatama liwwe nathoth mama arinawa umbata puke

Unknown said...

උඹ කොහෙද බන් ගිහිල්ලා හිටියෙ. අවුලක් නැ,ඇයෙත් ආයෙත් ආවනේ.
මටත් මේ වගේ අත්දැකීමක් තියෙනවා.දවස් ගානක් කට්ට කකා හිටියා. ඒ උනත් අපිට හොරා අල්ල ගන්න බැරි උනා.

the phone shop said...

mama me blog eka kiyeuwata comment kale ada thamai. apahu blog liyanna apu eka gana godak sathutui.digatama liyanna.pls liyana ekanam nawaththanna epa.kathawanam wenada wagema supiri

Anonymous said...

Ela macho, paluwen hitye ube katha nathuwa
digatama liyapan

Unknown said...

sandaru ayya ehenam da honda lamaya wage digatama liyanna patangattanam hodai neda. dan auruddakata kituuwa api balan hitiya aluth post ekkak danakan

Thilanga Sajan said...

නියමයි යාළු මමත් බ්ලොග් වලට අලුත් ලියන විදිහත් පට්ට ලස්සනයි සුබ පතනව දිගටම්න ලියන්න වරදින් නෑ

Anonymous said...

මේක කියවලා ඉවරයි අලුත් එකක් ලියල දාපන්කො බන් ආයි..

Anonymous said...

elama ela, I laughed till i cry!!!!

Anonymous said...

His ahase pun sandak dakk wage............

Anonymous said...

Amma appa dakka wage....

Anonymous said...

Ela...Issara wagemai...

Anonymous said...

// "තෝ හිතුවෙ මේ අපිත්. . . ? දුවපිය ගෙදර වනචරයා"

මේක තමා ආතල්ම. හරියට ගල් ඉබ්බා දියට දාන්නද අහුවම ඇන්නෑවෙ කීව වගේ.

Post a Comment

තැන්කූ බං